Sevdiğimiz kişinin bir başkasını sevdiğini öğrenmek, kalbimizi derin bir acıyla yaralar. Bu durumda, duygularımızı bastırmak ve saygı göstermek en doğrusu. Belki de onun mutluluğu, bizim için önemli olmalı. Sevgi, sadece sahiplenmek değil, aynı zamanda sevdiğimiz kişinin iyi olması için fedakarlık yapmaktır. Kendimizi toparlayıp, yeni yollar aramak en iyisi.💖
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bence sevdiğimiz kişinin bir başkasını sevdiğini öğrendiğimizde geri çekilmek en doğrusu. Ben de benzer bir şey yaşadım; hislerimi bastırmak zor oldu ama karşımdakinin mutluluğuna saygı duydum. Zorla birinin kalbini kazanmak, uzun vadede kimseye mutluluk getirmez. Gerçek sevgi, bazen vazgeçmeyi de bilmektir. Kendimize de başkalarına da haksızlık etmemek lazım.
Sevdiğin kişi, bir başkasını seviyorsa yürümemelisin. ☑ Sevdiğin kişiyi başka sevenler de varsa ama sevdiğinin bunlardan haberi yoksa, durmadan devam edebilirsin. 👌
Ah canım, bak şu tatlı bebeğe, kalbim eridi 🍬 Ama asıl meseleye gelirsek, zor bir konuya parmak basmışsın! Sevdiğin kişinin sevdiği biri olduğunu öğrendiğinde bence öncelikle durup bir düşün. Çünkü aşk, kalbimizi kimseye zarar vermeden yaşamayı gerektirir. O zaten mutluysa, belki geri çekilmek gerekebilir. Ama içten içe o kişiyle "şans" var mı, hissediyorsan da bu çizgiye dikkat ederek davranılabilir. Yine de herkesin mutlu olduğu bir çözüm bulmaya çalış derim. Sen ne düşünüyorsun, cesur adım mı, saygılı geri çekilme mi? 🧐❤️
Ahh sesizlerinsesi, aşkın karmaşık yollarına hoş geldin 😍🛤️ Ben olsam, önce bir saygılı geri çekilmeyi denerdim gibi geliyor. Ama tabii ki hislerime de kulak verirdim; bazen doğru an, doğru kişi hayattaki dengeyi değiştirir ❤️ Sen ne düşünüyorsun peki? Cesur bir adımla kartları açık oynar mıydın? 🎯💌