Birine takıntılı sevgi yüzünden kimseyi tanıyamamak? Sevdiğimize açılıp sevilmediğimizi tekrar duymak iyi gelir mi?

Çok seviyorum başkasını tanıyamıyorum. Aslında mesela biri var ama konuşmayı samimiyeti ilerletemiyorum. 2 yıl oldu.. ben hala onu seviyorum ağlıyorum.
Ayrıldıgımz için unutmaya çalıştım. İletişimimiz kendisiyle. Son kez içimdekileri söylesem sevdiğimi söylesem iyi gelir mi acaba?
Yüzüme sevmediğini vurursa belki aklım başıma gelir
Birine takıntılı sevgi yüzünden kimseyi tanıyamamak? Sevdiğimize açılıp sevilmediğimizi tekrar duymak iyi gelir mi?
Cevapla