Evet 3 yıl oldu ayrılalı. İki yıl zaten kimseyle konuşmadım. Ama durum tehlikeli gibi geldi artık bana başkasıyla olabileceğimi düşündüm tanımaya çalıştm buluştum ettim ama ilerisini yapamıyorm hissedemiyorum. Yanii öyle zamanlarda biriyle konulsam görüşsem direkt rüyama giriyor.
Ondan tamamen kopamıyorum. Tedavi mi olmalıyım
Ondan tamamen kopamıyorum. Tedavi mi olmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sanırım kötü bir ayrılık süreci yaşamış ve hala atlatmamışsın. Bunun nedeni güven duygun zedelenmiş ve aynı şeyleri yaşamaktan korktuğun için yapamıyorsun onu unutamadığın için değil yani
Kötü ayrılmadık.. iyi düzgün biriydi. Ona güveniyorum hala. Günümüzdeki insanalrın çoğu güvenilmez. Az da olsa düzgün insanlar var
O zaman hala umudun bitmedi ona karşı gelir diye bekliyorsun nasıl bir ilişkin vardı bilmiyorum ama sonuca varmayan birine bağlı kalmak kendi hayatından çalmaktır eğer k hala unutamadıysan eğer
Evet biliyorum farkındayım da bunun ama engel olamıyorum. Sorunum var galiba😀
Benimde aynı durum gel sarılalım seni en iyi ben anlarım benimde 3 yıl oldu ayrılalı ama benimki darma dumanlıydı
Yaaa. 🤗 kurtulsak keşke
Ben hala bir çaresini bulamadım
Tam hayatıma biri giriyor iyi hissediyorum derken kalbim kaçarcasına uzaklaşıyor
Ama şu bir gerçek onların hayatına biri girince bitecek giibi geliyor bana sen ne dersin😄
Aynı dediğim gibi oluyor bende de.
Ya allah korusun kimse girmesin bence hayatlarına.. valla düşünüyorum da iyi ki sevgili yapmadı yani 3 yıldır. 😀
Sen peki görüyo musun onu
Daha geçen yazdı arkadaşından whatsapdan şutladım 😄
Ne diye yazıyo😀 konuşmuyon o zanan
Kötü bir ayıılk dedim ya ayarlan taraf bendim gözü dışarda kıymet bilmeyen birde üstüne yüzüne hiç bakılmayacak bir tipi vardı sevdik işte zamanında
Yılda bir kaç kere yazar ulaşır görmezden gelirim
Çok şans verdim ama oluru yoktu hep aynı hatalar tekrar edip durdu yol verdim
Bir yanım hala sızlıyor sevgi değil hak etmediğim şeyleri yaşatmasını sindiremiyorum
Hee öyle biriymişş. O zaman en doğrusunu yapmışsın. Öyle biriyle konuşmamak en doğrusu..
Benim de öyle olsaydı. Aksine dürüst düzgün sadıktı
Peki neden bitti o zaman
Ben ayrılmadım o ayrıldı. Çok büyük şeyler yaşamadkk öyle yanlş anlamalar vs. Bi de onun bazı psikolojik durumu falan vardı..
Yoksa iyi anlaşıyoruz. Aynı şeylere güleriz, izleriz, güvenirinz falan..
Zaten uzaktayız şimdi ama her gün iletişmiz var
Arkadaş kaldınız yani bak bu daha kötü iletişim olması iyi değil
Değil evet. Napıcam bilmiyorum. Sürekli birlikte bir şey izliyoruz konuşuyoruz falan
Bitmiş gibi hissettirmez bu durum…. eski sevgiliden arkadaş olmaz çünkü sen hala aynı şekilde sevmeye devam ediyorsun ve birgün onun hayatında biri olursa aklını kaybedersin artık. Ya hep ya hiç olmalı belirsizlik insanı yorar
Yoruyor. Aynen şu ana kadar yalnızdı ama nereye kadar böyle gitcek ileride elbet birileri olcak. Bilmiyorm ya sonum hastane olcak😀😀
Yapma kafayı yersin dedin mi ya da belli ettinmi ona karşı olan duygularını yoksa aman o gitmesin tamamen kopmayalım diye sala. ğamı yatıyorsun medeni bir tavırla 😄
Haha medeni şekilde salağ a yatıyom😀 belli etmiyom yani bi şey demiyorum hislerimle ilgili
Ahahhahahh (acının tatlı tebessümü bu) çok tehlikeli sularda yüzüyorsun
Peki senin hayatında biri olsa ki sen bir erkekten bilerek söz etmişsindir ne tepki verecek diye ne yapıyor onu merak ettim
Ah ah çok tehlikeli hem de.
Yok hiçbir erkekten bahsetmedim. O da bi kızdan bahsetmedi. Öyle başkalarında konuşmuyoz ya allahtan😀
Bu başkası olur kısmını eski sevgilinden çıkacak senin durum malum o başkası için seni terk etmiş olacak en azından sen hala bir umudun var diye böyle hissedeceksin. Belkide geçen zamana ya da ona güveniyorsun ama bu durum diken üstü olay yüreğin ağzında günler böyle sürüp gitmez. ya da söyle durumu ona göre yol çiz çünkü böylesi daha kötü İnan bana
Yani tabii bi gün biri girebilir hayatına. Onun korkusunu da çok yaşadım.
Yani duygularını düşüncelerini söyle mi diyosun
Bence söyle ve kurtul yüklerinden olumsuz olursa yaşadığın hayal kırıklığı ile uzaklaşma bahanen olur ya da her şey yeniden alevlenir
Alevlenceğine inansan hiç durmam da..
Belki daha konuşmaz benle diye hep durdurdum kendimi😀
Ama dediğin gibi aslında söylesem en iyisi
Belirsizlik ortadan kalktığı an ne yapacağını daha iyi bilirsin her iki türlü de üzüleceksin kaçarın yok bari bile bile kendine ateşe atacağın bir pişmanlık yaşatma
Haklısın. En iyisi bitirmek
Evli falan mıydın yoksa sadece erkek arkadaşın mıydı
Bekar sevgilimdi
Bu biraz alışkanlık gibi geldi bana
Alışkanlık da olabilir
Takıntılı olarak yapmissin. Duygularını kontrol etmeye çalışma ve kendini serbest bırak ne kadar kurtulmaya çalışırken okadar sıkıntılı süreç gecirirsin