Yıllar geçti ve başka birilerini tanımaya çalışmaya rağmen yine de ondan başkasını sevememenin nedeni medir?

Evet 3 yıl oldu ayrılalı. İki yıl zaten kimseyle konuşmadım. Ama durum tehlikeli gibi geldi artık bana başkasıyla olabileceğimi düşündüm tanımaya çalıştm buluştum ettim ama ilerisini yapamıyorm hissedemiyorum. Yanii öyle zamanlarda biriyle konulsam görüşsem direkt rüyama giriyor.

Ondan tamamen kopamıyorum. Tedavi mi olmalıyım
Yıllar geçti ve başka birilerini tanımaya çalışmaya rağmen yine de ondan başkasını sevememenin nedeni medir?
Cevapla