Araya yıllar ve kişiler girmesine rağmen hala o kişiyi sevmek arzulamak normal mi?

2 yıl sonra birini tanımaya calıştım. Begeniyordum da.. aramızda birtakım şeyler de geçti. Ama olmadı ayrıldık mesela. Ve o zaman çok üzülmedim. Aslında üzülürkende aklımda o eski ilişkim geldi. Onu düşündüm ona üzüldüm.
Ve mesela ben aşık oldugum o kişiyi çok arzulardım bakınca bile içim giderdi. Zaten bu en sonla 1 kere yakınlaştık ama sonra aklıma o geldi kötü hissettim de

Hala onun için ölecek gibi hissediyorum
Araya yıllar ve kişiler girmesine rağmen hala o kişiyi sevmek arzulamak normal mi?
Cevapla