Zamanında birini çok sevip bağlanınca neden başkası bu kadar sevilmiyor?

Sırf kimsenin duygularıyla oynamamak için ne başkasıyla sevgili oldum ne de evlendim. Zamanında birini gerçekten çok sevdim (25-26 yaşımda) , bağlandım. Çok da ümitliydim karşılıklı gibiydi sonra bitti ben de bir daha kimseye böyle hissetmedim. Arkadaşlar tanıştırdı, ben bazıları ile görüştüm ama olmadı yani kimseyle o muhabetti yakalayamadım, unutmadım değil ama artık o sevgi bağ kalmadı

Zamanında birini çok sevip bağlanınca neden başkası bu kadar sevilmiyor?
Cevapla