İnsanlar neden bazen kendilerini sevdiklerini düşündükleri birine kaptırırlar, ama karşı taraf aynı şekilde hissetmez?

İnsanlar, kendi hisleri ve beklentileri doğrultusunda birini “seviyorum” diye hissederler; ama bu, karşı tarafın aynı şekilde hissettiği anlamına gelmez. Bu durum algı, idealizasyon, biyoloji ve karşılıklılık eksikliğinin birleşiminden kaynaklanır...
İnsanlar neden bazen kendilerini sevdiklerini düşündükleri birine kaptırırlar, ama karşı taraf aynı şekilde hissetmez?
Cevapla