Evlenmeden temasa yakın durmuyorum diye sevgililiklerim kısa sürüyor. Sıkılıp gidiyorlar. Kendimi mi değiştiriyim?

Yetiştirilme tarzı ve benzeri nedenlerle bu benim için önemli. Ama karşımdaki kızlar için bu eziklik veya arkadaştan öteye gitmeyen ilişki. Ben ne yapıcağımı şaşırdım. Evlenmeden yapmak istemiyorum ama hu saçmalıktan dolayı beta sanılmaktan da bıktım. Ideolojimi değiştiricem sanırım

Evlenmeden temasa yakın durmuyorum diye sevgililiklerim kısa sürüyor. Sıkılıp gidiyorlar. Kendimi mi değiştiriyim?
Cevapla