30 yaşındayım sevgililik ya da evlilik olayları bana uzak geliyor ne yapmalıyım?

Evlenmek ve Çocuğum olsun isterim elbet bir gün ama şu an evliliğe uzağım Annem ikidebir şunla bunla görüş diyor evlilik amaçlı ama benim mesajlaşmaya bile isteğim yok çocuğum olsun istiyorum tabii ki ama evlenmeye Cesaretim yok sanırım kendimi hazır mı hissetmiyorum bilmiyorum sorun bende galiba. Bu yaşıma kadar aşırı sevgilisi olan bir insan değilim yalnız geçti diyebilirim o yüzden yalnızlığa mı alıştım bilemiyorum
30 yaşındayım sevgililik ya da evlilik olayları bana uzak geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla