Çok seviyorum ama yavaştan soğuyorum gibi uzun ilişkilerin kaderi mi?

Onu çok seviyorum ama yavaştan içim soğuyor sanki bende tam bilmiyorum neden olduğunu iki yıl olacak yan yana olduğumuz. En son bana sen insafsızsin dediği için bir anda içimde çoğu şey bitti gibi. Size de hiç oldu mu

Güncellemeler
1 yıl
Telefonda konuşurken onunla kaçta bulusacaksak daha öncesinden söyle de çirkin gelmeyeyim dedim. Ordaki kastım kılık kıyafet olaraktı. O da tabii söylerim anca makyaj yaparsın dedi bende ona yani ben makyajsız cirkinmiyim dedim. O da evet dedi. Ne diyeceğim bilmiyorum çok kırıldım.
Çok seviyorum ama yavaştan soğuyorum gibi uzun ilişkilerin kaderi mi?
Cevapla