20li yaşlar bitince evlilik işinin tadı kaçmıyor mu sizce de? 30 yaşından sonra evlenmenin ne kıymeti var ki?

30 yaşındayım ve artık hergünüm buna üzülmekle geçiyor. Neden gençliğimin en güzel ve değerli zamanlarında evlenip, yuva kuramadım? Neden bu bana nasip olmadı? Çünkü bu yaştan sonra evlenmemin hiçbir kıymeti kalmadığını düşünüyorum. Her haliyle evlilik artık benim için değerini yitirmiş gibi hissediyorum. Artık tadı kalmamış gibi. Bu yaştan sonra evlenebilsem bile üstümde eğreti duracakmış gibi sanki.. Benim gibi hisseden var mı?

20li yaşlar bitince evlilik işinin tadı kaçmıyor mu sizce de? 30 yaşından sonra evlenmenin ne kıymeti var ki?
Cevapla