AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
149Cevap
gerek aslında ama takılcak deniyosa takılcak ne diyem yani
evli değilim ama evlendiğimde takarım takılmalıda. Sonuçta bir anlamı var ve aşkı simgeler. eşimle bağımızın bağlılığımızın somut bir örneği gibi...
Erkekler alyans takmasa daha iyi. Ama en azından bir simgesel yüzük olmalı. Babam takmaz sorunda olmaz.
o derece sekilci olmamak lazim takmayan sevmiyor demek degil
bu arada tek taş yuzuge de karsiyim
Benim annem 2 saat yuzugunu cikarmisti gelenlerden biri ogluna istemisti mk katil okuyordum azdaha :/
Evli ciftler yuzuk takmalidir.
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Ikisi de kullanmiyorlar.
Bence takilmali
gorunce bir kendilerine gelsin millet uzak dursun yılışmasın kimse
babam yüzük takmaz annem takar babam pek sevmez yüzük takmayı el işi yaptıhı için yüzük parmahını rahatsız ediyormuş gbirde yüzük kırılmasın çalışırken zarar görmesin diye takmıyor
Ben takıyorum yıllardır sadece model değilikliği yapıyorum arada okadar hep parmağımda
alakası bıle yok mesela ben yuzuk takmayı sevmem evlendıgım zamanda takmıyacam
Sadece yaşarken değil öldükten sonra bile takılı kalmalı
yüzük takmayı sevmiyorum evlendiğim andan itibaren takmam
Tabikide takmalı. Kaç yıl olursa olsun evliler bu bit şey değiştirmiyor
benımle evlenırmısınden sonrakı cevap tabı evetse ondan sonra herzaman takılmalı
kesinlikle takmalı. yüzüksz dışarı çıkınca aşırı huzursuz olurum.
Ölene kadar hatta mezara girerken bile yüzükle girmek istiyorum.
takın ya sonra hoşlanıyoruz ilgilimizi belli ediyoruz kötü oluyor adımız yüzük takın ki bizde ona göre davranalım hele eşinin yanında takıp başka şehirde takmayanlardan olmayın
Annem babam çıkardıklarını görmedim hiç çıkarılmamalı diye düşünüyorum.
Takılması gerekmez bana göre. Kocasının parmaginda o yüzügü göremeyip deliren kadinlari da anlamis degilim.
Tabikide takılmalı. Annem babam da hâlâ takar. Evliysen takarsin arkadaş niye takmicanki
babam takmıyor ama ben takarım
Paylaşım için çok teşekkürler.
Annem arada dışarı çıkarken takar babam hic takmaz
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa sizin yüzük kullanıp kullanmaması yönündeki görüşünüzü belirtirseniz memnun olurum.
Ben kullanirim esiminde kullanmasini isterim
bu durum cok itici bana göre
Takılması mı, takılmaması mı?
takılması başından beri
Görüşünüzü paylaştığınız için teşekkürler.
eyv iyi sabahlr
Babam takmazdı. Hiç sevmezdi
Sizin bu yondeki görüşünüz ne doğrultuda?
Takmalı. Takacak!!
Hayır takmasına takılırda böyle otoriter olunca ben korkar kaçardım. :) Görüş için teşekkürler.
yüzük dediğin ne ya? takmayınca ihanet mi etmiş oluyor.
annem takıyo da babam takmıyo bnce takmalılar
Kesinlikle takmalılar. Evliliğin bir simgesi olmakla birlikte sevdiğiniz insanın adını da taşımış sayılıyorsunuz.
bence takması gerekir
8 yıl oldu takmıyorum :D
Katılım için teşekkürler.
Yuzuk takilmayacaksa o parmak kesilmeli
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Takar
Evet, bence takmalıdır.
Aileniz kullanıyor mu?
Tabii ki. :)
:) Paylaşım için teşekkürler.
Ben teşekkür ederim, hayırlı sabahlar.
Yuzukler gonul olsun.
Gonuller kalpler bir olsun yeter
Bence takmalı knks
Ailenizde durum nedir? Kullanıyorlar mı?
Valla hiç dikkat etmedım kanks
Paylaşım için teşekkürler.
Annen takıyo ya :P
Takmalı. Annem babam eniştem ablam kullanır.
Yüzük takmak en son istiyeceğim şeydir sanırım
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Kullanmıyorlar
daima takmalıdır o parmagı kırılsa bile.
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Evet
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Annem babam takmıyo yenı farkettım ama yasları buyuk yani :d
Bence takmalıdır.
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Kullanıyorlar.
kadına bağlı erkek çabuk sıkılır yüzük takmaktan kadın dişliyse istediği kadar taktırır
En sevmedigim sey takmiyorum kim uydurmus bu sacmaligi.
Takmıyorum. Fazlada takmadım istemedim. Nerde olduğunu bile bilmiyorum
Tabiki takmali
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Tanidigim butun kadinlar takiyor , buyuk amcamin hanimi 85 yasinda annne annem 83 yasinda esleri vefat etmis bile olsa ölene kadar o yuzuk parmaktan cikmiyor. Babam altin haram oldugu icin ve taki sevmedigi icin takmiyor. Erkek kardesim gumus aldi takmak icin. Ve bence evliligin semboludur alyans her ikiside takmali. Esimin takmama gibi bir luksu olamaz :)
Takilmali
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Babam yüzük takmazz :)
hayır bence yüzük şart değil
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Takmalı aşkım ve beraberliğin simgesi bence
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Kullanıyorlar
kesinlikle takmalı...
Evlendiğim günden beri takmıyorum.
Takılmalı. Takıyorlar.
Takılmalı kesinlikle
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Babam vefat etti annem hala takıyor ölene kadarda çıkaracağını sanmıyorum.
evlisiniz bari simgenize saygı duyarak takın.
Günün sorusu olduktan sonra görüşleri yeni inceleme fırsatım oldu. Soru, benim yüzük takıp takmamamın ötesinde evlilik öncesi mutlaka takılmalı görüşünün orta yaşlarda neden değişikliğe uğradığı ve bunun genele yayılıp yayılmadığına ilişkin bilgi edinme ile ilgili. Bu katılımları istatistik haline getirip bence ile genel durumu aktarma amacı mevcut.
Takmiyor annemle baa ama takmali bence
Bizimkiler takmıyo ama mutlaka takılmalı
Bence takılmalı ilişki bitene kadar
Tabi ki takılmalıdır
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Annem takiyor , babam takmiyor
yüzük evliliğin şanındandır :D
takmalı o yüzüğü o kadar
O günün hatırası olduğu için bence takılmalı.
Görüntü gidene kadar takilmali
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
yüzük ilişkinin ciddi olduğunu gösterir
Kesinlikle takılması gerekiyor.