Evet fikirlerinizi alalım arkadaşlar evlenince illa yüzük takmamız gerekiyor mu?
Evet tabi ki yüzük zorunludur
Hayır ben eşimi iyi tanırım yüzüğe filan gerek yok
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eşinizin takmaması sizi rahatsız etmiyorsa siz de takmayabilirsiniz bence
Değildir. O işler yüzük ile olmuyor
Cevap
7Cevap
Hayır zorunlu değil
Hayatını birleştirdiğinin imzası ve sembolüdür o takılması gerekir. Ben şahsen çıkarmam.
evrensel bir şeydir takılmalıdır. sorun aldatır aldatmaz muhabbeti değil evliliğin bir geleneğidir.
Evet ben takıyorsam eşim de takacak kusura bakmasın
Bence evet onur verici. Ben ilk zamanlar alışkın değildim. Sonra heves ettim ancak minik zürafam için kilo aldım vs. Derken parmağıma şu an olmuyor. 2 seneye yakındır takmıyorum.
Gerçi beyefendi çok dert ederse gidip alsın yenisini ya da değiştirsin bunu takarım.
Birkaç kez söyledim icraata geçemedi almadı. Demek umursamıyor kıskanmıyor beni
zorunlu hele bir takmasın ona güvencim tamdır ama hemcinslerime güvenmiyorum
Karşılıklı anlaşmaya bağlı 🤗 Etrafta sırtlan çok takılması lazım bence
Yani isteyen takar isteyen takmaz. Ben de her zaman takmam. Biraz kıyafete göre değişir bence
Zorunlu değil ama takarsa gönlüm bir hoş olur 💙
heralde takacak evli olduğu nasıl anlaşılır
zorunlu
Tabiki de
Gerek yok
Zorunlu
Zorunlu
evli misiniz?
A...
Bence takılmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?