AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
149Cevap
evli erkek 5 yılda çöküyor; evlediğin yaş + 5 = özgürsün (pardon evlisin)
takacağız...
her sene yenı guzel bır tek taş alırsa neden olmasın:d
Karsilikli guven varsa zorunlu degildir bence sahsen ben yuzuk takmaktan kolye vs hoslanmiyorum bir omur zaten hemen kaybederim yuzugu boynumdada tasiyamam dovme belki yaptirabilirim :/
Annem babam tabiki takar. Evlendiğiniz insana saygı duymaktır bu, eşinin olduğunu ve ona bağlı olduğunu gösterir.
Ben kendi adıma dövme yaptırmayı düşünüyorum.
Yine @boncuksultan yine radikal bir yaklaşım. Yani sakıncası bulunmayan çiftler için düşünüldüğünde mantıklı bir olay. Tabi bu şekilde hayatımın hiçbir aşamasında denk gelmediğimden getirisi, götürüsü olur mu bilemiyorum.
Hergün yüzük takıp çıkarmaktan daha az stresli ve daha işlevsel olduğu kesin :) Ama tabii ki bu evlilik teklifi alırken tektaş istemeyeceğim anlamına gelmiyor :D
Dövme yaptıracaksak tektaşı ne yapacağız gerek var mı? Yazık adama. Hem size tektaş alınınca ona da almak lazım bu sefer dövme gölgede kalır.
Takılır ara ara. Takılmadığı her an için de dövme hazır durur. Daha tarz hem.
Müstakbel eşinizde görüşünüze katılacaksa mesele yok. İlginç olacaktır.
Yüzük kutsal bişiy.. Yaşı yok
Aileniz kullanıyor mu?
Annem hala babam öldüğü halde.. Sanırım yeterli
"Takıyor" yazmayı unutmusum.. Uykusuzlıktan k bakma
Başınız sağolsun. İçten paylaşım için teşekkür ederim.
Rica ederim soru cok içtendi
kim demis yanlis bilgi yuzuk kutsal degil metal alasimidir :))))
Evliyim 1.5 senelik evlenme teklif ettiği yüzüğünde takıyorum alyansımıdaa eşimde alyansını takıyo ailemde uzun süredir evli olanlarda yakıyo bence takılması da lazım
kişilik ve prensip meselesidir. ben mesela ömrüm boyunca çıkarmam evlenirsem.
Takilsin yahu o yüzük icin beklenior cikarilmak icin nie acele edilsin ki:)
Yüzük takılmayacaksa neden alınıyor o zaman. Elbette takılmalı.
Takılmalıdır takılmıcaksa niye evleniyorlar benim ailem takıyorlar yıllar geçsede cıkmadı
ikiside takıyor takmalılarda bana göre bağlılık sımgesı
Fazla takıntı edilmemeli, uğruna kavgalar edilmemeli ama kesinlikle takılmalı bence
Yuzuk parmagina olmamaya baslayinca cikar kardesim😂😂
Hastalıkta, sağlıkta , iyi günde , kötü günde, bir ömür boyu.
Şunu da hiç anlamam takmazlar takmazlar. Adam/kadın ölünce boynuna takar rahmetlinin kini
annem yüzük takıyo babam takmıyo bence takmalıdırlar
Erkeklere yüzüğü yakıştırmıyorum. Sadece kadınlar taksın
sonra onune gelen kiz baksin erkeklere fazla guvenme
Güvenmediğim erkekle evlenmem. Zaten bu devirde parmağındaki yüzüğe değil cebindeki praya bakıyolar.
Takılmasa da olur bence, kücücük bir yüzüğe mana yüklemeye gerek yok. Bizimkiler ayrı bosanmadan önce de takmıyolardı
parmağa değil kalbine tak yüzüğü. parmaktan çıkabilir ama kalpten asla. en güvenli yer orası
İkisinin de yüzükleri artık dar geliyor.
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa sizin takılıp takılmamasına dair görüşünüzü belirtirseniz memnun olurum.
Yani takılsa iyi olur ama bekara hanım boşamak kolay :)
Bence takmalı takmıyorsa sorun vardır biz iyiyiz diyenlerede inanmam o sekilde
O yüzük parmaktan çıkmamalı. Yüzüklerin efendisindeki Gollum gibi korusun yüzüğü :D
takmaması için herhangi bir sebep yoksa takas iyi olur bence
Yüzük Sadece Semboliktir.
Önemli Olan Birbirine Olan Sevgi Ve Saygının Devamı..
Yani bu devirde yuzuk muzuk demiyor yaziyor insanlar aama yinede sart.
Bence soru; takmalı mı değil, çıkarmamalı mı olmalı ;)
Takmadigi gün uyaririm gene mi devam etti gene uyaririm gene mi 3. De de dinlemezse olay olur pasa pasa takacak başka yolu yok
Takılmalı. Nişanlı olan bile takmayinca tuhafima gider.
Kesinlikle cikartmam cikarttirmam. Annem babam bir gun olsun cikarmadilar
Katılım için çok teşekkür ediyorum.
Evet takılmalıda benim babamın sürekli yüzük kaybetme gibi kötü bir huyu var artık yüzük almama kararı aldık takmasın :D
iş yerinde tehlikeli olduğu için takmıyorum. onun dışında her daim. anlamlı o yüzüğü takmak. takılmalı.
Evli olduğunun bilincinde olmak da yetmiyor çoğu zaman dışarıya bir bakınca anlaşılıyor zaten. Takılmalı bence.
Annem takıyor babm takmıyor hepde boyle deilmidir zaten benim evlenecegim kisinin hep takmasini isterim sahsen buda bor gostergedir.
annemler takıyor hatta babam çıkaramıyor artık sadgadsfa
yani başın bağlı oldugunu göstermek için gerekli tabi.
Ben takamiyorum esim
De Aynen benim gibi yüzük tiki war ama kolye olarak takiyoruz bide parmaga dövme yapmak istirouz
Anne babam 20yildir evli, hicbiri takmiyo da,,, bence takmak iyidir de, her zman oyle dolasmak rahat olmaz yani
Kesinlikle ayrıntı değil. Yüzükler evliliğin, aradaki güvenin ve aşkın simgesidir bence. Evet annem de babam da yüzük takarlar.
Şart değil. Ben devamlı takmayı sevmem.
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Takmıyorlar. Rica ederim.
Bizimkilerin ikiside takmaz çok rahatlar o konuda
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa sizin yüzük kullanıp kullanmaması yönündeki görüşünüzü belirtirseniz memnun olurum.
Bence takmalıdır ama benim annem ve babam takmiyolar
Takılmalıdır ayrıntı falan değil bizimkilerde takar zaten
Kesinlikle takılmalıdır hiç çıkarmadan bir ömür aşkla sevgiyle gururla o yüzük taşınmalıdır.
o yüzük parmağıma girdimi çıkarmam evlendiğim kızın da çıkarmasına izin vermem.
her zaman takmalı ama bu zamandakı evli çiftlere bellı olmuyor bır oyle bır boyle.
Bence takmalıdır arkadaş. Yüzük Evliliğin bir anlamıdır. İşaretidir. Ben nerden bileceğim değilse adamın nerden evli oldupunu
Sadakatin sembolu olarak takilmasi gerekiyor.70 yasindaki insanlarda goruyorum ve bu cok hosuma gidiyor.
Evliyim ve yuzugumu sadece hamileyken cikardim oda elim sistigi icin ama esim takmiyor oda isinden dolayi benim icin onemli yuzuk.
Bence kız da erkekte takmamalı sembolden ibaret sadece yüzük takmaması onu sevmediği anlamına mı geliyo çok saçma
Mantıken öyle olmalı ama zaman içinde alınan, verilen kilolar yüzükleri olumsuz etkiliyor o sebeple en güzeli boyuna kolye gibi asmak. Gerçi o zaman da ölü eşe saygı gibi durur.
Sürekli takmaları lazım bence
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
bence çokda gerekli değil bir süreden sonra kalpler bağlanıyor bir süre sonra yüzük ilk başlar için ama aklıma geldiğinde takarım unuturum çoğu zaman bende oda
Kesinlikle takıcak. :)
:))) Sizle olan kesin takacak, hiçbir kaçarı yok net olarak anlaşıldı. :) Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
annem ile babam takmıyor, yaşını başını almış insanlar pek önemli değil de.
onların kararı ben bilemem
benimle olan adam takıcak takmalı kesinlikle isterde 100 yaşına kadar yaşasın bir çıksın azını burnunu öperim onun :D :D :d
ben takcam esimde taksin
Katılım için teşekkürler. En sonunda istatistiki bir sonuca bağlamak için eğer mahsuru yoksa aile büyüklerinizin yüzük kullanıp kullanmadığını belirtirseniz memnun olurum.
Babaanneeemm takıyor. dedem vefat etti. annem le babam ayrı zaten
Benim için önemli bir şey değil
Ailenizde durum nedir?
Onlar da takmıyor
Paylaşım için teşekkürler.
Evli değilim annem takıyor babam takmıyor. Ama ben taksın isterdim
valla kaç yıl olursa olsun takmam hiçbir takı olmaz sevmiyorum
Evet takıyor. Benim için bağlılığım simgesi, eşimin takmasını isterim.
Ayrıntı değildir. takmalıdır yoksa takılan çok olur...
Kalbine taksin o kelepçeyi parmağında olmasada olur
katılıyorum yüzük gösterge sadece
Takilmali..
Annem takiyor, babam yuzuk sevmez takmiyor.