Uzun ama kısaltmaya çalışarak yazayım. Allah aşkına bir akıl verin bana🥺
Yani 1 ay falan anca konuştuk instadan ilk günler iyiydi sonradan uzaklaştı hep ben yazdım mesajı ilk adımları hep ben attım ilgiyi verince soğudu galiba anlamadım. Ses atıyordu ben şu an öyle bi durumdayım ki ilişki yapmaya müsait değilim falan gidiyor açık açık kızları takibe alıyor bilerek sinir etmek için mi neden anlamıyorum. Eskiden ses atıyordu gece 4 de çok da uzatmaya gerek yok bu hayatı falan diyordu mesela hayatına biri girse hayatına alır mıydın demiştim bu durumda zor sevdiğim birine de zarar verme kıyma düşüncesi üstüne gelirse psikolojim daha da kötüye gider falan diyordu böyle geldim böyle giderim heralde çok melankolik depresif biriyim diyordu bende tam tersi yaşamayı seven biriyim. Bi insan dahaca çok tanımadığı birine bunu der mı çok değişik bir insan beş yaşımdan bu yana birikmişlikler falan diyordu ne dersin var diye üstüne gittiğimde. Cidden sorunu var mı yok mu hiç anlamadım :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sana ilgisi yok gerisi bahane. Erkekler ilgi duyduğu kadına bodoslama atlar isterse kıyamet kopsun. O yüzden parmaklarını da aklını da fazla yorma derim
Yok zaten beni düşünme bak yoluna herhangi bişi yapma umursama beni falan dedi bi hafta oldu daha da yazmam zaten ne yazayım insaniyetimden sana cevap veriyorum kaba olmamak için falan dedi bazen 18 saate kadar görüldü atmadığı falan oluyordu yani 🥲 ben eskiden 2 kere çıkıp çıkartmıştım takipten daha da yapmıyorum o yapsın diye, şimdi yapsam onu umursadığımı anlar falan diye, en iyisi öylece kalsın o çıkarırsa çıkarsın gibi öyle mi sizce de ya? Bi de ne engelliyor ne çıkıp çıkartıyor ne değişik biri anlamadım ki
Ona olan ilgini bildiği için yedekte kalsın kafası var erkeklerde. şu an ilgilendiği kişiyle arası kötü olursa onu pohpohlayacak bi hayranı durması özgüven veriyordur. Komple sil at hayatından bence ne düşünürse düşünsün
Evet sülük gibi yapışmıştım çocuğa ve dersimi cidden aldım artık ilgimi o kadar da belli etmem ya... Arkadaşım ısrar edince kantinde çay ısmarlamıştı parasını ödemiş arkadaşlarımla tanıştı masada yinede ilişki istemiyorum falan diyordu dedim hiç üzülmeyeceğim yerimde başkası olsa aynısını onada yapacak mıydın dedim yapardım büyük ihtimal senden önce de biri söylemişti onada aynısını yapmıştım. Ruhen ve fiziken yorgunum kafamı toplanmadan böyle bişeye adım atmak istemiyorum falan diyordu işte ne bileyim ya hiç anlamıyorum bu işlerden 🥲 mesela bana sevdim karşılıksızdı uzak duruyorum bu işlerden demişti ya en başta. Masada o kızı övdü çok kültürlüydü iyi bi insandı falan dedi kızın sevdiği mı sevgilisi mı ne varmış hem de. Kızın bi yakını ölmüş psikolojisi bozulmuş benim de psikolojimi bozdu diyordu, hep hayatımda olacak diyordu bende nasıl hala öyle birini seviyorsun falan demiştim yani çok karışık bi aşık olayım dedim bu da fos çıktı 😅
İstemiyor seni, uzatmanın anlamı yok
Görüşme böyle birisiyle bence
Yani bir erkek olarak size bahane gibi mi geldi yoksa cidden sıkıntısı var gibi mi? Okulda gayet normal biri gibiydi ama tek kalınca mı acaba böyle haller oluyor anlamadım :/ kimisi de karşı taraf üzülmesin diye böyle bahaneler söylermiş galiba ama sanki gerçek gibi bunun tam anlamadım
Varsayki gerçek ne yapacaksın yardımcı mı olmaya çalışacaksın ancak başına iş alırsın böyle yaparak
Yok az kalsın beni de kendi gibi yapacaktı saf gibi dayandım değişeceğine inandım hep böyle olacak değilim falan diyordu bana bende inanıyordum, belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim ama şu an öyle bişey dersem bu saygısızlık olur falan diyordu kafasında var gibi ama allah bilir artık...
He sal bunu ya kafa gidik gibi bunun