Bunları yazan bi erkek sizce normal midir yoksa cidden bi sorunu var mıdır kafasından?

Uzun ama kısaltmaya çalışarak yazayım. Allah aşkına bir akıl verin bana🥺

Yani 1 ay falan anca konuştuk instadan ilk günler iyiydi sonradan uzaklaştı hep ben yazdım mesajı ilk adımları hep ben attım ilgiyi verince soğudu galiba anlamadım. Ses atıyordu ben şu an öyle bi durumdayım ki ilişki yapmaya müsait değilim falan gidiyor açık açık kızları takibe alıyor bilerek sinir etmek için mi neden anlamıyorum. Eskiden ses atıyordu gece 4 de çok da uzatmaya gerek yok bu hayatı falan diyordu mesela hayatına biri girse hayatına alır mıydın demiştim bu durumda zor sevdiğim birine de zarar verme kıyma düşüncesi üstüne gelirse psikolojim daha da kötüye gider falan diyordu böyle geldim böyle giderim heralde çok melankolik depresif biriyim diyordu bende tam tersi yaşamayı seven biriyim. Bi insan dahaca çok tanımadığı birine bunu der mı çok değişik bir insan beş yaşımdan bu yana birikmişlikler falan diyordu ne dersin var diye üstüne gittiğimde. Cidden sorunu var mı yok mu hiç anlamadım :/

Bunları yazan bi erkek sizce normal midir yoksa cidden bi sorunu var mıdır kafasından?
Cevapla