Bunları söyleyen bir erkek normal mısır, yoksa psikolojik bir sorunu var mıdır sizce?

Cidden benim için çok önemli... Kendisinin gizli narsist olabilme ihtimalinden şüphelenmeye başladım. İşte bana tuhaf gelen kurduğu cümleler

1- öyle ya, fazla uzatmaya gerek yok bu hayatı falan diyordu. Hayatına biri girse hayatına alır mıydın demiştim bu durumda zor sevdiğim birine de zarar verme kıyma düşüncesi üstüne gelirse psikolojim daha da kötüye gider falan diyordu böyle geldim böyle giderim heralde çok melankolik depresif biriyim diyordu.

2- canın yansın da istemiyorum tek kelimem sana ne kadar etki ediyordur bilmiyorum, farkında olarak söylüyorum ki ben kimseyi isteyerek ya da istemeyerek incitmek istemiyorum. (Farkında olarak söylüyorum derken? Diğer şeyleri farkında olmadanmı söylüyordun yani? :/

Bunları söyleyen bir erkek normal mısır, yoksa psikolojik bir sorunu var mıdır sizce?
Cevapla