Sevgilime yazan kızlar sinir bozucu. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Sevgilisi olan erkeklere neden yazarlar ki (yani asılırlar) hiç anlamıyorum. Sevgilisi olunca kıymete mi biniyor bu erkekler? Sevgilim restoran sahibi olduğu için her türlü insanla muhattap oluyor. Tabi bu arada bazı kızlarda sevgilime asılıyor. Her ne kadar gülsem de sinir olmuyor değilim bu duruma. Hele benim yanımda yapmaları daha da sinir bozucu. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Sevgilime yazan kızlar sinir bozucu. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla