Çok kötüyüm ağlayarak yazıyorum lütfen yorum yapar mısınız?

Ortalama 1.5 yıl sevgili olduk, daha önce 1000 kez benimle post at ve kız arkadaşlarının fotoğraflarını full beğenme ara sıra beğen dediğim için ayrıldık çünkü hiç değişmedi instagramı aktif kullanan biri değil takip ettiği kız sayısı da 30 falan (eski sevgilisiyle atmıştı) aradan 3 ay geçti beni hiç arayıp sormadı profilinde baş harfim vardı doğum günü ayrılıktan 40 gün sonraydı kutlamadığım için kaldırmıştı her neyse kutlamamın nedeni yanında fenalaştım bir kere bile sormadı ve ağlayarak aradım gülerek yüzüme kapattığı içindi. 1 ay boyunca 70 80 kez aradı en sonunda açtım ve barıştık 9. gün otururken ayrıldıktan 2 ay sonra sadece yakın arkadaşlarımın olduğu hesapta bi story atmıştım eski sevgilim kapıma gelmişti onu çekip amanında amanım kim gelmiş eski sevgilim mi gelmiş diye bi şarkı var onu eklemiştim bunu görünce bana or. s punun önde gidenisin namussuz gibi hakaretler etti ama o ayrılık sürecinde ben kimseyi eklemedim o bir sürü kız eklemişti ama bana evlilik teklifi eden biri vardı onunla mesajlarımızı gördü ben ondan bahsetmiştim onunla olmamın imkansız hala onu sevdiğimi söylemiştim bunu barışmamızın 1. Günü görmüştü neyse eski sevgilimin kapıya gelişini story attığım için bana etmediği hakaret kalmadı sonra seni yine iyi hatırlayacağım vs dedi yine or. sp u dedi eve gelince baktım her yerden engellemiş dayanamadım 15 gün oldu mesaj attım haketmediğime dair bana ihanetinin affı yok senin yerin hazırdır zaten koşarak git ezik vs yazdı. Manipüle mi ediliyorum ben ne yaşıyorum ilk kez böyle oluyorum ihanet etmediğimi biliyor değil mi? Sonuna kadar haklıyım değil mi?

Çok kötüyüm ağlayarak yazıyorum lütfen yorum yapar mısınız?
Cevapla