Moralim bozuk ağlıyorum lütfen okur musunuz🥺?

İşe gireli 1 ay oldu dün bi adamın söylediği yalan yüzünden kendimi haklı çıkaramadım ve işyerindeki sorumlunun radarına girdim yani beni kontrol etmeye başladı artık. Aynı hata tekrarlanırsa işten çıkarılma ihtimalim varmış. Haksızlığa uğradım anlayacağınız. Çekingen olduğum için de kendimi pek ifade edemedim. İşin üzücü yanı işe girdiğim ilk günden beri gözüme takılan biri vardı. Aşırı elektrik aldım. Arada bakışıyoruz bana baktığı oluyor. Napıcam bilmiyorum ya eğer işten çıkarılırsam onu bir daha göremem diye üzülüyorum. orada o kadar 100-200 tane erkek gördüm ama o beni çok etkiledi. Duruşu efendiliği falan. Ve işten çıkarılmasam bile yan binaya gitme ihtimalim varmış. Napıcam arkadaşlar hoşlandığım kişi burada ve ben buraya bağlandım burdan gitmek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olun

Moralim bozuk ağlıyorum lütfen okur musunuz🥺?
Cevapla