Lütfen gören herkes bi yorum yapabilir mi bu durumdan ne anlam çıkar?

Yakın arkadaşımın eşi bana göndermeli mesaj attı aramız açıktı zaten. Bende bana gelen mesejı arkadaşıma attım bak eşin ne atmış diye. Arkaşımda ne diyeceğimi bilemiyorum tamam yazdı. Sonra aradan zaman geçti eşiyle gülerken gezerken fotoğraf paylaştı sizce arkadaşım beni mi haklı buldu eşini mi?
Güncellemeler
1 yıl
Ya arkadaşımın eşiyle aramız açıldı. Oda bana senden bunaldı beklemezdim gibi mesaj attı bende tuttum bunu eşine atım bana arkadaşım ne diyeceğimi bilmiyorum tamam canım yazdı sadece sizce kimi haklı buldu
Lütfen gören herkes bi yorum yapabilir mi bu durumdan ne anlam çıkar?
Cevapla