Erkekler neden ilk adımı atmıyor artık? Feminenleştikleri için mi?

Bir ilişki başlatmak, tanışmak, itiraf, teklif gibi konularda neden erkekler ilk adımı atmamak için 40 takla atar oldu? Kadınların direkt boyunlarına atlamalarını mı bekliyorlar? Her şeyin hesabını yapar oldular. Halbuki kız evi naz eviydi. Kadının da erkeğin de bi ağırlığı, yeri vardı. Gördüğüm kadarıyla artık kadınlar erkeklerin peşinden koşuyor bu yüzden ilişkiler de 2 ay sürüyor. İçi boş, çıkar ilişkisi.

Erkekler neden ilk adımı atmıyor artık? Feminenleştikleri için mi?
Cevapla