Erkekler niye kadınlara ilk adımı atmıyor?

Ben şunu düşünüyorum; artık yeni gelen kadınların çok özgür ve rahat olması, sosyal medyanın çok yaygın olması vs. erkeklerin seçeneğini o kadar artırdı ki, erkekler ilk adımı atmaya bile gerek duymuyor. Size gelen mesajlardan, "biri benim kulum olur" kafasına gelmeyin sakın, size mesaj atan abazan ordusu, en az 100 kadına mesaj atıyor size gelene kadar. Yani bakmayın erkeklerin de seçeneği bol, ortalama bir erkek olması ve kadınların gözünde, her kadına yürümemesi yetiyor. Günümüzde bu kadar ilgi delisi kadın varken niye uğraşacaklar ki zaten?

Erkekler niye kadınlara ilk adımı atmıyor?
Cevapla