Nişanlımı kendi haline bıraktıkca neden daha çok uzaklaşıyor?

7 aydır beraberiz ve nişanlıyız. genel olarak ikimiz de birbirimiz ile mesajlaşmayı severdik. Ama o müsait olmadığın da arkadaşı ile olduğunda ya da yanliz kalmak istediğinde beni rahat bırak derdi. Bende hiç rahatsız etmezdim. kendini bağlanmış gibi hissetmesin diye. ama gittikçe daha çok kopmaya başladı dün çok az mesaj attı evde boş olmasına rağmen akşam üstü de ailem ile vakit geçirmek istiyorum dedi eyvallah dedim. akşam oldu tamam şimdi sana geldim konuşalım aşkım vs dedikten 5 dk sonra muhabbet ederken ortasında muhabbetten çıkıp istagrama girdi 30 dk aralıksız hiç gelmedi. Ben trip atincada offf beni bağlamış gibi hissediyorum seni seviyorum ama kendi başıma takılmak istiyorum anlayış göster vs dedi. Bana sanki ben ona 7.24 yaz demişim gibi konuşuyor. Şimdi benim ne yapmam lazım lütfen
Nişanlımı kendi haline bıraktıkca neden daha çok uzaklaşıyor?
Cevapla