Sevgilim okul gezisine gitti, doğru dürüst yazmıyor aramıyor ben mi abartıyorum haklı mıyım? detaylar aşağıda?

İstanbul 'a gittiler hocalar ve toplulukla beraber. burada hep haber verirdi "şuraya gidiyorum şuraya geldim" diye ama bugün hiç yazmadı nereye gitti ne yaptı, ancak ben sorarsam birkaç kelime

akşam aradım açmadı birkaç dk sonra geri döndü ama 3dk falan konuştuk yemeğe gideceklermiş "seni sonra arayayım" dedi

az önce konu bir yerden buraya geldi "sonra konuşuruz kaldığım yer çok kalabalık" dedi benim de içimde kocaman bir öfke oluştu

bence istese bir fırsat bulur yine konuşurduk oda kalabalık falan bahane geliyor bana, bir gezide bu kadar yoğun mu olur insan?

önceki gibi trip atıp laf sokmayacağım yoruldum, sessizce köşeme çekilmeyi düşünüyorum siz ne dersiniz?

Sevgilim okul gezisine gitti, doğru dürüst yazmıyor aramıyor ben mi abartıyorum haklı mıyım? detaylar aşağıda?
Cevapla