İstanbul 'a gittiler hocalar ve toplulukla beraber. burada hep haber verirdi "şuraya gidiyorum şuraya geldim" diye ama bugün hiç yazmadı nereye gitti ne yaptı, ancak ben sorarsam birkaç kelime
akşam aradım açmadı birkaç dk sonra geri döndü ama 3dk falan konuştuk yemeğe gideceklermiş "seni sonra arayayım" dedi
az önce konu bir yerden buraya geldi "sonra konuşuruz kaldığım yer çok kalabalık" dedi benim de içimde kocaman bir öfke oluştu
bence istese bir fırsat bulur yine konuşurduk oda kalabalık falan bahane geliyor bana, bir gezide bu kadar yoğun mu olur insan?
önceki gibi trip atıp laf sokmayacağım yoruldum, sessizce köşeme çekilmeyi düşünüyorum siz ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer