Yeni yiyebilir miyim tarzi
1 aydır konuşuruz ne diyeceğimi de bilmiyorum böyle kalıyorum
Uzak mesafe
Yeni yiyebilir miyim tarzi
1 aydır konuşuruz ne diyeceğimi de bilmiyorum böyle kalıyorum
Uzak mesafe
Bir aydır görüşmeyeli uzak mesafede daha bunları söylüyorsa yani çok fazla uzatmaya da gerek yok derim. Bu konuşma tarzı sana sempatik ve doğal geliyor mu
Buluştuk ilk tanıştığımız zaman temas bile etmedik ki
Tamam önemli olan temas etmek değil ama bu konuşma tarzı seninle dua geliyor mu Yoksa rahatsız mı oluyorsun benim merak ettiğim bu.
Başlarda doğaldı amA BIR kaç gündür samimi gelmiyor
İşte dediğim olayda tam olarak bu demek ki kafasında başka şeyler var bu da seni anladım ki rahatsız ediyor
Evet...
Ona göre harekete duygularınla değil de mantığını da düşün bence
Ama ne zamandır tanıyorsunuz
1 ay
Peki sorularım var ama nasıl yazabilirim
Uzak mesafe + 1 ay konuşma + “yeni yiyebilir miyim” tarzı şeyler 😶🌫️ biraz fazla hızlı ve saygısız kaçmış bence… Özellikle sevgili bile değilken böyle cinsel imalı şeyler yazıyorsa, önceliği duygusal bağ değil gibi duruyor 🙃
Sen bu mesajı görünce rahatsız oluyorsan, bu zaten yeterli sebep. Sınırını net söyle, “bu tarz konuşmalardan hoşlanmıyorum” de, tepkisine bak. Devam ederse direkt mesafeni koy derim. Sen ne hissediyorsun, midene oturan bir şey var mı? 💭💌
Cevap
4Cevap
Yiyebilirsin diyeceksin ne diyecen mk iyi miikebilir miyim dememiş
Seni yiyebilir miyim mi diyo anlamadım
Evett
Tama bir kere sanal yap zararı olmaz sonrasına bakarsınız
Uzak mesafe hersey yazabilir
Öyle oluyor ya
Aynen sen needesin ki?
Konuşmanın samimiyetine bağlı
🚩🚩
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?