4 yıllık en yakın arkadaşın 1 ay yazmaması normal mi?

En yakın arkadaşım dedim dostum dedim bu kıza en ufak bi anlaşmazlıktan sonra 1 ay oldu hala yazmadı en son ben yazmıştım ona üstünden bi ay geçti hala yazmadı şimdi ona yazmayı düşünüyorum sizce ne yazayım da yaptığının yanlış olduğunu anlasın?
4 yıllık en yakın arkadaşın 1 ay yazmaması normal mi?
Cevapla