7 yıllık arkadaşınız size hiç yazmazsa darıllır mısınız?

yani insan hiç eline telefon almaz mı çalışıyor yüksek lisans da yapıyor ama bence bahane değil bir mesaj atmak 2 saniye değil mi

7 yıllık arkadaşınız size hiç yazmazsa darıllır mısınız?
Cevapla