Yakın arkadaşla 1-2 ay hiç konuşmamak normal mi, ben mi abartıyorum?

Yakın aynı şehirdeyiz 10 yıllık arkadasız. Son bikaç aydır durum şu. Mesela 1.5 aydır bir iletişim olmadı hiç. Ben arada video falan atıyodum instagramdan onu bıraktım nolcak diye. Sıfır iletişim oldu. Ve buluşmada olmadı tabii

Alınmaya başladım ama abartıyor muyum

Yakın arkadaşla 1-2 ay hiç konuşmamak normal mi, ben mi abartıyorum?
Cevapla