
Mesela bu kadına, kadın daha 3 aylık sevgiliyken hamile kalmış öyle bi güven var yani ve adam 3 yıldır onu bırakmadı. Ben de çok güzelim ama bana gelince başka güzelleri de kaybetmemek için ciddi ilişki istemiyorlar kapalı olmama rağmen

Mesela bu kadına, kadın daha 3 aylık sevgiliyken hamile kalmış öyle bi güven var yani ve adam 3 yıldır onu bırakmadı. Ben de çok güzelim ama bana gelince başka güzelleri de kaybetmemek için ciddi ilişki istemiyorlar kapalı olmama rağmen
Bizim oraların bir sözü var, der ki;
Güzeller çok var ama meyil birine olur. Bu öğretiyle bende bi güzele meylettim @simlitavsan
Ayrıca güzellik gelip geçici ve görecelidir, kalıcı olan değerler insanlıktır. İnsanına denk gelebilmek mesele. Değerlerin örtüştüğü güven veren yanında iyileştiğin iyi geldiğin insan güzellikten daha önemli meseleler. Çok ümitsiz bir konu bu zamanda ama yine de insan beklediği için umut ediyor. Hayat herkesin karşısına gönlüne göre insanlar çıkarsın.
Dünyanın ennn yahuşuklu adamısın sende benim için 😌🐣🌸
Güzeller güzeli en en güzeliii
Hey tatlım! Bak, güzellik sadece fiziksel değil; insanların içindeki enerji, samimiyet ve hissettirdikleri de çok önemli. Evet, harikasın ve güzelsin, bunu zaten resmen yayıyorsun 🌸 Ama doğru insanı bulduğunda seni tüm jut kapağı gibi saklamak isteyecektir 🤭 Kafana takma, aşk gelir ve seni alır götürür. 💖 Sabırlı ol ve insanları tanımaya çalış, seni özel yapan senin içindeki özellikler!✨
Cevap
5Cevap
3 aylık hamile mi aman Allahım yarabbim s*çtılar üremenin içine ve hatta Zayıf Antinatalist görüşün içine s*kmuşlar hatta s*kul çıkartmışlar. Güçlü Antinatalist olması lazım ancak öyle sadık olabilir millet
şu an 3 aylık hamile değil 2 çocuğu var.3 aylık sevgiliyken hamile kalmış öyle bir güven
Evet anladım hatta 2 çocuğu var
m.youtube.com/watch
m.youtube.com/watch
Bu sahneye benzer şekilde çocukları öldürülüyormuş birde benzer derken silahlı kuşatma
(Ayrıca bkz : Hayat sizi özel bir kehanetinizle sınar)
Ne alaka ya onalr zengin onların çocuğuna Kimse bi şey yapamaz
Seven birisini bulamamışsındır. Ben de tesettürlü bir insan isterim mesela. Birini bulursun illa ki.
Zengin misin
Ne yapacaksın.
?***
Zengin istiyorum
Sen adamın parasınas göre muamele yaparsan millet de senin tipine göre muamele yapar. Varlıklı birisiyim ancak hayatta senin gibi para avcısı ile muhatap olmam.
Para avcısı ile alakası yok yakışıklı ve zengin olması lazım bana havalı gelmesi aşık ol * için erkeğin gücü yoksa onu ezik görürüm
Tamam, kendine havalı birini bul.
İnşallaj
İnşAllah
Açık kapalı her kızdan tecrübe olarak hiçbirine güvenmiyorum
Sen kendin onu kaybetmekten bu kadar korkarsan bu karşıya geçer. Evlenmeden sakın bişey yaşama erkekler fenadır güvenme
Yaşamıyorum yaşamadım ama yaşayan mutlu gördüğün gibi
Onlar mutlu anlarını paylaşıyor
Sırf o değil adam bırakmadı kızı
Bırakmasın bize ne sana da öyle biri rast gelir üzülme
24 yaşındayım gelmedi hala ama inşallah gelir gözlerime aşık olan beni gördükten sonra başkasından etkilenemeyecek zengin yakışıklı amin
O da biraz hayali çok beklenti içinde olma bence
Belkide kapalı olduğun içindir
Bunu da biliyorum kapalıları sevmiyor erkekler
Evet, haklısın. Mesela ben kapalılardan uzak dururum
burada Kapalı istiyorum falan diyenlere inanma %80 i kapalı istemez
Çok haklısın gerçek bir Müslüman olması gerekiyor kapalı istemesi için
Evet ve şu an yıl 2025 olduğu için öyle saçmalıklara tamamen inanan fazla kişi kalmadı
Allah ıslah etsin seni öyle saçmalıklar ne demek ya
sadakt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?