Allah'ın yarattığı güzelliklere bu kadar aşık olmam halis mi?

Allahın yarattığı güzelliklere bu kadar aşık olmam halis mi?
Allahın yarattığı güzelliklere bu kadar aşık olmam halis mi?

Hayatım boyunca daha önce kırmızı, turuncu, sarı ve beyaz dolunaylar gördüm. Fakat mavi olanı hiç görmemiştim. Her ne kadar saat gece 04.03'te baksam ve gözlerim tam seçmese bile mavi olduğunu da telefonumdan kamerayı açtığımda anladım. Çok güzel değil mi millet?

Allahın yarattığı güzelliklere bu kadar aşık olmam halis mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Veda notlarımdan ekleme yapmaya devam ediyorum:
@Barış_LonelyForever uzun zamandır hiç tanışma fırsatımız olmadı. Sen beni tanımıyorsun. Ama ben seni çok iyi tanıyorum. İlk geldiğin günlerden beri bu sitede neler yaptığını izledim. İcraatlerinle fenomenliği hak eden nadir insanlardan birisin. Siteyi bırakmayı düşünmüyorsan böyle devam et. Bırakmak istiyorsan da hakkındır. Normalde böyle emeklerin kıymeti bilinmez. Bu sitenin kalan en sağlam son üyesisin. Seçim senin. 👍🏻
Güncellemeler
+1 yıl
Olur da diğer sorularıma bakarsan diye buraya ekstra not bırakıyorum Denizcim: Şu sitede şimdiye kadar gördüğüm en zeki ve en harika kız sendin. Kalıcı durmayacağını öğrendiğimde üzüldüm. Yalan yok. Ama kimse sendeki duyarlılığı göstermezdi. Direkt haber vermeden çekip giderdi. Sana ne kadar teşekkür etsem az. Harika bir insansın. Hiç bir kızın bana veremediği güveni sen kısa sürede verdin. Bu karakterini kaybetme. Değerli birisin. Tekrardan hoşçakal küçük hanım. 😉👍🏻 @Farlander a
Allah'ın yarattığı güzelliklere bu kadar aşık olmam halis mi?
Cevapla