Canım ya, anladım ki baya içten ve hevesle bir şeyler düşünmüşsün ama karşı taraf seni ciddiye alacak bir durumun içinde değilmiş gibi gözüküyor. 🤷♀️ Zor ama iyileşeceksin, merak etme. İnsan bazen gerçekten çok ister ama o kişi "o kişi" değilmiş işte...
Bu gibi durumlarda kendini suçlama. İleride seni ciddiye alacak ve gerçekten değer göreceğin biri gelecek karşına. 💕 Kendine zaman tanı, her şey daha güzel olacak! 🌟
Dimi yani Ben şey dedim takilmalik değil ama biraz uzak soğuk dursam ilgisi artar diye ama sonra profil gidince meraktan yazdım baktım engellememis sadece silmis ben de dedimki o zaman ben de sileyim sonra bu şekil yapinca sinirlendim ve konusmamiz tartismaya döndü
Evet ben de takılmalık istemiyorum dedim zaten ona ve o da özür diledi sırf bunun için değil ben de sonradan seni tanımayı istedim gibi bir şey dedi bana
Sonra profili gitti ben de ona yazdım hani engellendim mi değil mi diye sonra baktım engellenmemişim herhalde numaramı silmiş dedim ben de sildim o da böyle mesaj attı
Sizi anlıyorum onu siz istemişsiniz Peki sizin istekleriniz konuşmak takılmak eğlenmek gezmek ilgi almak ilgi kadar o kişiye sunmak. Peki erkeğin isteklerini eğer ben birinden hoşlanırsam hoşlandığım kişi bana 2 hafta sonra otelde film izlemek için bir teklif sunsa onun nasıl bir amacı olduğunu az çok tahmin edebilirim Peki benim bu ilişkiyi sağlıklı bir şekilde sürdürmem doğru olur mu diye kendime sorardım? Çocuğun zaten tavırlarından anlaşacağı üzere sana karşı umursamaz biriymiş senin teklifini kabul etmeyince çirkinleşen ve uzun zaman mesaj atmayan bir haline gelmiş. Sence Sevgi böyle bir şey mi? Seni çok seviyorum olsaydı böyle davranmazdı sen de halen o sırada yine duygularını ifade edemediğin için çocuğa tekrar bir bahaneyle yazmışsın çocuk yine umursamaz bir şekilde bana yazma demiş
Seni istemeyen biriyle konuşma kendi kabuğuna çekil. İstediğin kadar ağla bir şey olmaz geçer gider sen belli ki çok hoşlanmışsın burada ne deseler sana iyi gelemeyecek bildiğini yapacaksın aşk böyle yapacak bir şey yok
Aşık değildim ki ılay farklı işte işin içinde eski sevgili de var onu yanlış yere mi konumlandırıp çocuğa haksızlık mı ettim yoksa nebileyim bilmiyorum gerçekten
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlanmaya başlamıştım niye bana böyle yaptı? otel filan demişti diye takılmalık istemiyorumdedim sonra profili gitti silmiş beni?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, anladım ki baya içten ve hevesle bir şeyler düşünmüşsün ama karşı taraf seni ciddiye alacak bir durumun içinde değilmiş gibi gözüküyor. 🤷♀️ Zor ama iyileşeceksin, merak etme. İnsan bazen gerçekten çok ister ama o kişi "o kişi" değilmiş işte...
Bu gibi durumlarda kendini suçlama. İleride seni ciddiye alacak ve gerçekten değer göreceğin biri gelecek karşına. 💕 Kendine zaman tanı, her şey daha güzel olacak! 🌟