Sizce beni kullandı mı yoksa zorunda olduğu için mi bıraktı?

2 ay önce martın 8 inde bi kız ile tanıştım benim yaşım 18 lise son sınıf öğrencisiyim o lise 1 yani aramızda 3 4 yaş fark var. Otobüste okula giderken görmüş beni gözlerimin rengini beğenmiş yaklaşık 20 30 dakika yol boyunca beni izlemiş. İnmeden önce Instagram hesabımı istedi bende verdim zaten 2 3 yıldır hiç bir ilişkim yok diye. 3 gün Instagram üzerinden konuştuk sonra WhatsApp'a geçtik flört döneminde iken konu açıldı açık kızları mı seviyorsun diye kendisi kapalıydı. Kafam daha rahat oluyor millet kapalı birisi ile gezerken garip bakalar kendini rahat hissedemem gibisinden konuştum 10 20 dakika sonra bana mesaj attı ki ben açılmak istiyorum diye. Benim içinse olmaz dedim 5 dakika filan konuştuk sonra bakmadı mesajlarıma 1 saat sonra açıldım diye mesaj attı. 1 aya yakın çok güzel bir şekilde konuştuk sevgili değildik ama pek te bi farkımız yoktu sevgili olanlardan. Yani onca hayal kurduk beni sevdiğini filan sürekli olarak söyledi değer verdiğini hissettirdi ama Nisan ayının başında ailesine yakalandı telefonunu ablası almış 3 hafta konuşamadık dışarıda denk geldiğimizde konuşmak istemediğini söyledi bende rahatsız etmedim daha wp den engellemişti ben ablası zannettim fakat sonradan kendisi de söyledi kendisi engellemiş karşılaştığımız gün fark ettim telefonunu almış. Konuştuk ortada hiç bir sebep yokken konuşmak istemediğini söyledi sizce beni binevi birisini unutmak için mi kullandı yoksa ailesinin zoru ile mi konuşmayı kesti biraz fazla uzun oldu kusura bakmayın
Sizce beni kullandı mı yoksa zorunda olduğu için mi bıraktı?
Cevapla