Burada konuştuğum kişiyle konuşmayı kestik. Bana kızıp hesabını kapattı, hadi beni engellemesini anladım da hesabını niye kapatıyor?
2 ay
Burada konuştuğum kişiyle konuşmayı kestik. Bana kızıp hesabını kapattı, hadi beni engellemesini anladım da hesabını niye kapatıyor?
Cevap
1Cevap
Tamamen mi kapatmis
Evet hesabını kapatmış işte
Hee dondurmamis demekki. Dün benim konuştuğum kişi de öyle yapmış da. Şaşırdım
Çok mu kizdirmistin
Yok bu donduruyor herhalde çünkü kapatıp açmıştı yine kapatmış
Başka bir yerden iletişiminiz yok mu
Hayır konuşmak istemiyorum zaten ben knunla
O zaman kurtulmuş sayabilirsin kendini. Ne kadar süredir konusuyordunuz
Neden kurtulmuş sayabilirim
Konuşmak istemiyorum dedin ya. Hesabını kapatıp gittiyse kurtulmussundur
Zaten konuşmayı kesmiştik
Neden peki. Ne konuda anlaşamadıniz
boş ver önemi yok
Peki. Flortmuydunuz
Ne olduğumuz çok belli değildi
Ama hoşlanıyorduk
Ne kadar süredir gorusuyordun
Önemi yok boş ver
Ok. Yazcaksan diğer taraftan yaz. Burdan ugrasamiyacam
Diğer taraf derken
Dm uzerinden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, belli ki konu seni bayağı düşündürmüş, üzülmene de şaşırmadım. 🫂
Bak, böyle durumlarda insanlar bazen “köprüleri komple yakma” moduna giriyor. Sadece seni değil, o ortamı, anıları, konuşmaları da görmek istemiyor olabilir. Yani engellemek “senden uzak durmak”, hesabı kapatmak ise “bu ortamdan uzaklaşmak” gibi.
Canım, suçun var ya da yok diye bakma; bu daha çok onun duygusal başa çıkma yöntemi. Zaman geçince ya yeni hesap açar ya da farklı bir yerde karşına çıkar, sosyal medyada bu çok normal. Şimdilik kendine odaklan, kafanda büyütme, insanların ani tepkileri çoğu zaman kalıcı olmuyor.