Kendime zarar vermekten korkuyorum. sizin tavsiyeniz nelerdir?

2 ay görüştüğüm flörtümden hamile kaldım. kendisi benimle sevgili olmak hayatındaki tek kadının benim olmasını istiyordu ona güvendim ve beraber olduk. hamile kalınca zorla aldırdı çocuğu. kürtajdan sonrada kendisiyle görüşmek istemediğimi söyledim zaten. biz beraberken benimle resim çekilmeyen insan kürtajdan 1 ay sonra başka bir kadınla ınstagrama profil resmi yapmış. yaşanılanlar çok zoruma gidiyor artık ve psikolojik olarak büyük bir travma yaşıyorum bu işime çevremdeki insanlarada yansıyor. nasıl devam edeceğimi bilmiyorum hem bebeğimi kaybetmemin üzüntüsü hemde kendimi aptal gibi hissediyorum.
Güncellemeler
1 yıl
:( ?
Kendime zarar vermekten korkuyorum. sizin tavsiyeniz nelerdir?
Cevapla