Allah aşkına bacılar abiler yoruma yazın size derdimi uzunca anlatıp bir akıl almak istiyorum ya of 😫😫😔
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Noldu anlat
Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
Kaferinde varsa döner geri gelir fazla takma
Yani okudunuz mı yalan mı cidden sorunu var mı anlamadım beş gün oldu ses soluk yok
Yalan olsada olmasada farketmez fazla takma şu insanı yoluna bak
Haklısınız konuşmak istemiyorum dedi diye kendimi zar zor tutup yazmıyorum fakat daha da yazmaz gibime de geliyor çok merak ediyorum ya of
Merak etme sende be canım zorla olmaz
Yalan
Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
sorun ne
Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/