Sizce bu durumda bana tekrar yazar mı? barışmaya mı çalışıyor?

ayıp etti ve ben de ona tekrar benimle konuşmamasını söylemiştim. özür diledi o gün ve sonrasında. hep gittiğim kafede karşıma çıktı, masama oturdu. o kafeye ne sıklıkla geldiğimi falan sordu, ilişkimizin aslında devam edebileceğini falan savundu. ben çok tepki vermedim, bu hafta boyunca çalışmam gerektiğini ve yoğun olduğumu söyledim. bi süre bu konu hakkında konuşmak istemediğimi söyledim. Konuşmalarımız daha tam bitmeden masadan kalkıp gitti. sonrasında yazmadı ama sizce barışmaya mı çalışıyor? tekrar karşıma çıkar mı?

Sizce bu durumda bana tekrar yazar mı? barışmaya mı çalışıyor?
Cevapla