Sevgilim var diye yalan söyledim. Çok sinirlendi sizce tekrar yazar mı?

İlişki bitmesine rağmen sürekli yazıyordu 2 aydır ben de daha fazla yazmasın ve benden nefret etsin diye ilişkim var dedi. Yapamazsın olamaz ben seviyorum dedi ve baya sinirlendi. Sonra benim karakterime laf etmeye başladık. Saygılı bir şekilde tartıştık ama. Hakkını bana helal etti. Tekrar yazar mı sizce bu kişi gururunu bu konuda yok sayan biri
Sevgilim var diye yalan söyledim. Çok sinirlendi sizce tekrar yazar mı?
Cevapla