Hayatıma giren hiç kimseyle kalıcı bir aşk yaşayamıyorum kafayı yicem?

Bazı erkekler artık sinir katsayımı bozmaya başladı sevgili oluyorum en son işte ilgisiz oluyor vs soğuyorum başta aşırı ilgili oluyorlar ama ben neden kimseyi kendime aşık edemiyorum erkeklerin teklif ettiği kızım evet ama aşık edemiyorum sanırım kalıcı olmuyor ben bide düzgün bir insanım tüm bunlar neden böyle ol al zorunda çok şanssızım gönül işlerinden yana fizik olara burun yüz hatlar olara herkes güzel olduğumu söyler boyum da 170 sırf dış görünüşte değil karakter olarak da gerçekten çok alttan alan sabırlı biriyim ne bilim yemek yapmayı herşeyi biliyorum elimden her türlü iş geliyor ama ben böyleyken düzgün birine rastlayamadım ya gerçekten çok üzgünüm
Güncellemeler
1 yıl
Artık gerçekten özgüvenim yerlerde
Güncellemeler
1 yıl
Bakımlıyımda gerçekten özgüvenim çok düştü benim kendimi iyi hissetmiyorum şanslı insanlara imreniyorum
Hayatıma giren hiç kimseyle kalıcı bir aşk yaşayamıyorum kafayı yicem?
Cevapla