21 yakındaym uzun ilişkiden ayrıldıktan sonra kimseyi istemiycem aşık olamıcam kimse beni sevemeyecek gibi geliyor?

Bu histen nasıl kurtulabilirim dışarı çıkmak istemiyorum artık kendimi birine anlatmak istemiyorum biriyle konuştum mu direk konuşmayı kesmek istiyorum sıkılıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
21 yakındaym uzun ilişkiden ayrıldıktan sonra kimseyi istemiycem aşık olamıcam kimse beni sevemeyecek gibi geliyor?
Cevapla