Buluşmak için yazmalı mıyım napim ben acaba
Niyetini bilmiyorum çocuğun iyi mi kötü mü bilmiyorum yani
Öyle aşık oldum hoşlanıyorum filan da değilim napsam
Buluşmak için yazmalı mıyım napim ben acaba
Niyetini bilmiyorum çocuğun iyi mi kötü mü bilmiyorum yani
Öyle aşık oldum hoşlanıyorum filan da değilim napsam
bence sen yazmalısın çünkü soğuk yaptığın için karşı taraf onu kendinden uzaklaştırmışsın gibi hissedip yazmaya çekinicektir bu durumda senin yazman daha iyi olur
Selam vermeden geçtim o verdi naber filan diye ama orada eximleydi o bunu bilmiyor herhalde ben de bu konuyu hiç açmadım sorsa biraz açarım
Ama şu var sonra çay aldı kantindeydik yine redettim oturmayı üstkata arkadaşların yanına çıkıcam dedim sonra çok yakın olmadığım bir kız var sadece tanıyorum merhaba merhaba onunla sigara içiyorlarken gördüm konuşuyordu dışarda
Benim bildiğim kızın uzun ilişkisi var
aaa cok fazla ihtimal var kız ilişkisinden ayrılınca ilk o cocuğa gidicekmiş gibi bi vibe aldım ve cocuk senin exinin o olduğunu biliyo bence hani araştırırken falan illaki görmüştür duymuştur
kızın ilişkisinin süresine göre değişir tabi 3 4 yıllık ilişkiyse sevgilisini bırakmaz ama 1 yıllık falansa vazgeçilebilir ve erkeklerin arasında geçen muhabbeti bilemeyiz exin şimdi olmasa bile siz çıkmaya başladığınızda çocuğa söylerdi bence hic uğraşma ya
Kız yahu niyetini bilmediğin ve hoşlanmadığın birine niye bu kadar kafa yoruyorsun? 🥴 Eğer cidden için rahat değilse ve bu buluşmayı istiyorsan, yaz "Salı günü için planımız net mi?" diye. Hem cool kalırsın hem de netlik kazanırsın. Ama yok içten içe istemiyorsan, boş ver ya. Hayat kısa, git sevdiğin şeylere kafa yor! 💃💋
Peki sen bu çocuktan ne istiyorsun tam olarak? Belki biraz açıkça kendi niyetine bir bakmalısın önce. 😉
Cevap
1Cevap
Hiç erkek yazmamış ben yazayım müsaadeniz var mı acaba 🤭🤭
His yoksa bence hiç buluşma
Bi denemek için yazdım otel diyen kişiydi bu ev veya yurtta kalsaydım takılırdık dersi anlatırdım dedi yani normal zaman geçirmeye takılmak diyorsa bilemem ama niyeti iyi gibi gelmedi bana bide dişe diş kana kan olayı nasıl davransam o da aynı davranıyor bana örneğin not yok hocanın verdiği pdfden yaptım diyorum o da öyle nasıl ne yazıyorsam aynısı
Biraz soğuk davrandım görmezden geldim okulda tamam ama nebileyim böyle de tepkili olunmaz yazma yani en fazla bu ne be bursalılar işte hepsi ksjsjns
Bence ilk sen bitir ve yazmayı bırak ders okulda da olur illa ev otel olması gerekmez ki bence bitirmek konuşmamak senin için en doğru karar bence
Eskilerin tanidiginolqn kişilerden uzak durmak güzeldir
Aynen öyle kendin yaşa kendin gör ama gerçekte seveceğin kişiye aşık ol
Bence büyük konuşma ama yine de sen bilirsin
Hayır tabiki de bu tiplere aşık olmam dedin ya onun için diyorum olmak istemem demekmdaha iyi olur bencev
Sende haklısın vallaha ne diyim ki bir defa yara aldım mı korkuyor insan
Gecen dedik ya beraber
Projelerin var para kazanacaksın kitaplar alacaksın bunları yaparak unutmak mümkün
Hangi sektörde çalışmak istersin veya hayalin nedir
Yazılımcı olamam gerekiyor artık bıktım bu üniden
Ama şu an para kazanırsam bunu yapabilir miyim bilmiyorum yani para kazanmak için eğitimleri yapmam gerek onları yapmak için de modumu artırmam gerek spora da başlamam lazım sağlığımı o kadar ektim ki onun yüzünden daha doğrusu zayıflığım yüzünden 65ten 75e kadar kilo aldım bunlar için de para lazım öğrenciyim yabancı olduğumdan da burada kafede filan çalılabilrim en fazla ya da online bir şey yapmam lazım onu nasıl yaparım bilmiyorum şu an
Bide şunu görmek sinir bozucu kızlar olsun bu olsun bundan önceki olsun arkadaş dediklerim olsun hepsi bana karşı tek kaldım yani hepsi nasıl da bir ve mutlular
Bunun tipi bile değişmiş zayıflamış kendine daha çok bakıyor giyimini değişmiş benden sonra bu kızı tavlayabiliyorsam diğerlerini de tavlarım demiş herhalde o şu an iyi baya olan bana oldu yani
Güzel bir kızım ama kendimi çok değersin çirkin hisediyorum güzel giyinmeye param yok birşeyler yapmaya arkadaşım yok ailem dekiler beni zorbalıyor ya da onlara fazlalık olduğumu hisettiriyorlar onlar da benden bıkmış
Sana dm den yazmami ister misin acaba
İstersen siz yazabilirsiniz 🤷♂️🥺
Bnce buluşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?