Salı günü buluşuruz istersen demişti ben de olur dedim sonra soğuk davrandım? sizce ben mi yazmalıyım?

Buluşmak için yazmalı mıyım napim ben acaba

Niyetini bilmiyorum çocuğun iyi mi kötü mü bilmiyorum yani

Öyle aşık oldum hoşlanıyorum filan da değilim napsam

Salı günü buluşuruz istersen demişti ben de olur dedim sonra soğuk davrandım? sizce ben mi yazmalıyım?
Cevapla