Yarın buluşacaktık yarın gelemem işlerim yoğun sonra ayarlarız dedi ekildim yani sizce konuşmayı keseyim mi?

Bayramda müsaitim Çarşamba gününe kadar dinleneceğim dedi yarın buluşacaktık bugün işlerim çok yoğun yarın görüşmesek olur mu dedi ekildim yani sizce konuşmayı keseyim mi benim de işlerim var ama zaman ayırmayı biliyorum ne yapmalıyım sizce?
Yarın buluşacaktık yarın gelemem işlerim yoğun sonra ayarlarız dedi ekildim yani sizce konuşmayı keseyim mi?
Cevapla