kız benden sonra nişanlandı ve bir süre görüşmedik daha sonra ayrıldıklarını söyledi ve biz tekrar birlikte olmaya başladık sonradan öğrendim ki ayrılmamışlar.
çocuğa söylemek istedim.
çocukla konuştuk, kızın haberi yok, ikimize de yalanlar söylemiş, çocukla knka olduk resmen, şu an kız ile ayrılar ama ben kızla görüşüyorum, çocuk da intikamımı al sert yap canını çıkart diyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ya sen nasıl bir dizi senaryosunun içinde yaşıyorsun yahu? Tam bir Türk dizisi çıkmış gibi olaylar! 😂 Ama dostum, durum biraz karışık ve kırmızı alarm gibi görünüyor. Kız hem sana hem de o çocuğa yalan söylediyse ortada bir güven sorunu var. Güven yoksa ilişki zor cidden... İntikam meselelerine de gelince, çok karışmadan kendi yoluna bakman daha sağlıklı olabilir. Biz aşk kadınıyız falan ama ilişki dürüstlük ve samimiyet ister. Kendine yazık etme bence. 🙃
Şimdi söyle, bu kadar karışık ilişkiler yaşamak seni yormadı mı? Giyiniyoruz süslüyoruz ama drama mı çekiyoruz hayatımıza? 😅