Şimdi de sürekli böyle gel-gitleri var. Kızlar dengesiz mi?


Yalama olmuş ilişki modeli. Kızlar diye genelleme yapmamanı tavsiye ederim. Zira çok net ve kararlı kızlar da var. Ayrıca madem dengeli birisin sen koy son noktayı. Keyifli günler.
Bir çok şey ve yorum yapmak isterim ama bireysel görüşlerimi sizin aşkınız üzerine deklare etmek istemem. Bu anlamda uzak duruyorum. Git - gel ilişkinin alt yapısıdır diyorum. Saygılarımla...
Cevap
3Cevap
Kıza dengesiz diyorsun demedigini birakmayip seni seviyorum diyorsun
Aaa o kızmış onu diyen kusura bakma hahsh
Ben mi demisim o mu?
Mesajlara cevap verme sürenizi kıyaslarsak, ilişkide ortak paylaşım değil tek taraflı yönetme söz konusu.
Kolay gelsin diyorum sana.
O işteydi ben degilim :)
Hahaha kızda birazcık kendimi gördüm. Ayrılın ya bence kızın dönmesi hata zaten, daha şimdiden hakaret edenden hayır gelmez.
biriyle konuşuyorsun en son kızlar dengesiz mi yazıyorsun mk bir kişiden nasıl böyle bir yargıya varabiliyorsun
Seviyor, ondandır ne yapsan yine gelir. Ama sevdiğine nasıl hakaret edebiliyorsun anlamış değilim yazık
Kızlar aşık olunca dengesiz olabiliyor, kendimden biliyorum 😂😂
Bu ne bee bi öyle bi böyle çekilmez bu bence
12 saatte bir fikri değişiyor 1 aydır. Ben de duruma öfkelenip bir şeyler dersem konu tamamen benim dediklerime çevriliyor.
Bu ilişki sürmez bence
İstemiyorum zaten ya.
Eee ayrıl o zaman kandırmayın birbirinizi uzatmayında
Olurunuz yok gibi zor bence vazgeçin
İstemiyorum ki zaten.
Desene istemediğini kızın boşa yoruluyor ruhu
O zaman basliyor bana saydırmaya. Kendisi bıraksın istiyorum.
Bu kız sevmiyor takıntılı zaten diyim kendisi bırakır ama istemediğini belli etmen şart
Evet sevmiyor takıntılı.
Kız dengesiz sen soğuk.. olmaz bu iş
Soguk degilim kavga etmek istemiyorum.
Benzer işler
Ikizler burcu mu bu kız😅
Beyin yanmıs reis bakma sen huna sigorta atmıs bi gerii kaldırmıs salteri
Vaay güzel manipülasyon ofke savurma taktiği devamke
Ne zaman ayrilmistiniz
20 gün oldu neredeyse.1 aydır hep tartısiyorduk kendisi ortada bir sey yokken ayrılip geliyordu ben de öfkelendim küfür ettim. Sonra onun beni delirtmesi degil benim küfürler konu oldu. Şimdi de onları gerekçe göstererek sık sık ayrılmak istiyor.
Kendisi sana yazdı değil mi? Eğer olmak istiyorsanız birbirinize daha anlayışlı davranın ilişki yürütmek zor..
özlemiştir herhalde bilemedim
2 saat icinde mi?
evet olabilir
küfür olarak cok mu ağır seyler söyledşn
Evet.
Bu kızın kafası gitmişş yazık bu kızcagızaa☹️
Tükürdüğünü yalar aptallar
boş kalmayı istemiyor anlaşılan
En sevmediğim tip
Sensiz yapamıyordur
bu ne dengesiz
Yani ama söylesem bunu suçlayacak yine.
Bu ne?
Senden kıymetli mi be kral
kız robot galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?