Hakaret ettiğim için sevgilim benden ayrıldı. Sonrasında ise barışmak istedi, kızlar hep böyle dengesiz mi?

Şimdi de sürekli böyle gel-gitleri var. Kızlar dengesiz mi?
Hakaret ettiğim için sevgilim benden ayrıldı. Sonrasında ise barışmak istedi, kızlar hep böyle dengesiz mi?
Hakaret ettiğim için sevgilim benden ayrıldı. Sonrasında ise barışmak istedi, kızlar hep böyle dengesiz mi?
Cevapla