Sevdiğim Hoşlandığım Kız "ve kimseye gerçek beni tanımadı çünkü hep güldüm"atmış bende ona şunu yazdım aşağıda?

Gerçek seni tanımak isterim acısıyla tatlısıyla ve asla amacım rahatsız etmek değil muhabbet etmek 🌸😊
İyi yapmış mıyım?
Sevdiğim Hoşlandığım Kız "ve kimseye gerçek beni tanımadı çünkü hep güldüm"atmış bende ona şunu yazdım aşağıda?
Cevapla