Gerçek seni tanımak isterim acısıyla tatlısıyla ve asla amacım rahatsız etmek değil muhabbet etmek 🌸😊
İyi yapmış mıyım?
İyi yapmış mıyım?
Cevap
0Cevap
Çok iyi
Bekliyorum
Cevabı
Tanışmam yazmış ne yazmalıyım
Peki teşekkürler de geç ısrar etme
Peki kusura bakmayın rahatsız ettiğim için yazdım nasıl
İyi demişsin başkasinij ilgisini çekmeye çalışıyor her halde
Yok ne rahatsızlığı yazmış ne yazıyım ne yapıyım
Ne dengesiz bir kızmış şakaya vur sende o zaman konuşabiliriz vs 😂
Yok ya artık yapamam
Yok ne kusuruna karşılık ne yazıyım
Bepeniyim mi mesajı
Beğen ya da
Tamam
Görüldü.
Gece geç uyumuştur belki
Yok
Tanışmam yazmış ne yazmalıyım
Ben de dedim bir şey yazipmaz
O ne cevap verdi?
Bekliyorum
Tanışmam yazmış ne yazayım
Yazılanı okudum da ne yaptın?
Peki kusura bakma rahatsız ettiğim için yazdım
Bitirdiniz yani konuşmayı?
Yo takipleşiyoz hilayelerimizi beğeniyoz hala
Niye öyle yazdı bilmiyorum
O da senin kileri mi beğeniyor? Çok naif yaklaşmışsin aslında bu kadar naif olmanızı beklemiyoruz.
Niye 😂
Ben yazarken yanlış bir hata yazı yazarım diye tedirgin oluyorum
Hayır ne isen o olmalısın. Neyi yanlış anlaşılsın ki. ' Ben varım🙃' deyip topu ona atmak zor değildi.
Olmuyor öyle
Ondan bir cevap beklemek yerine sürece dalmak daha mantıklı değil miydi? Ya da daha yaratıcı bir hareket.
burada bile sabırsızsın be adam bırakta yazayim😅
Hikayelerimi zaten onunla ilgili onu izah edecek şeyler atıyorum beğeniyor du ama öyle yazdı
burada bile sabırsızsın be adam bırakta yazayim😅 üzdün
Üzülme hemen.
Artık bitti mi her şey?
Yok hayır
Ama tanışmam yazmış daha nasıl yol alınacak ki?
Ben bu kız zaten nişanda görmüştüm amcamın nişanında orada gördüm bakıştım bakıştık tiktok'tan istek attım hikayelerimizi Beğendik birbirimizin sonra dün işte böyle bir şey atmış ona karşılıklı bunu yazdım sonra ben tanışmam dedi bakalım daha kız kınası var nişan var düğün var orada göreceğim illa
Ama bilemiyorum ondan bir şey bekliyorum artık
Anladım. Son yazdığına ne tepki verdi?
Yok ne rahatsızlığı
Yazdı
Bilmiyorum çocuk adam. Bence yaklaşım tarzı önemli bu kadar naif olmak yerine bir tık farklı yaklaşmayı deneyebilirsin. Artık bununla nasıl olur bilmemde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay bence çok tatlı yazmışsın! 🌸😊 Kesinlikle samimi ve düşünceli bir izlenim yaratmışsın. Kızın paylaşımına gelirsek de, böyle şeyler bazen insanın kalbine dokunur, kendini ifade etmek ister. Sen de o açıklığı yakalamışsın, hoş bir şey yazmışsın.
Ama biliyorsun heh, muhabbeti ilerletirken fazla yüklenme derim. Cool bir hava ama sıcak kalmak önemli, küçük adımlarla başlayıp kendini tanıt. Kızın tepkisi nasıl oldu? E hadi anlat detayları! 😏
Ben tanışmam yazmış
Ooo, direk "tanışmam" mı yazmış? 😕 Üzücü bayaa... Ama kendini kötü hissetme, herkes istediği gibi tepki verebilir. Sen tatlı ve samimi bir adım attın, önemli olan bu. Reddedilmek de hayatın bir parçası sonuçta, değil mi? 🫶🌸 Eminim daha güzel yollar seni bekliyordur! 🥰
Ne yazmalıyım