Arkadaşlar sevgılım ben ve arkadası yanımızdaydı sevgılım kız şakası yapto bende şakasına bitti deıdm devamı açıklamada?

Ben bitti dedım dıye sen benı rezıl ettın dedı ben şaka olsun dıye eskidende hep dedıgım ıcın falan

Benı arkadasımın yanında rezıl ettın dıyerek ayrıldı sizce geri donermı numaramı sılmemıs storylere bakıyor hayla

Arkadaşlar sevgılım ben ve arkadası yanımızdaydı sevgılım kız şakası yapto bende şakasına bitti deıdm devamı açıklamada?
Cevapla