Ben bitti dedım dıye sen benı rezıl ettın dedı ben şaka olsun dıye eskidende hep dedıgım ıcın falan
Benı arkadasımın yanında rezıl ettın dıyerek ayrıldı sizce geri donermı numaramı sılmemıs storylere bakıyor hayla
Ben bitti dedım dıye sen benı rezıl ettın dedı ben şaka olsun dıye eskidende hep dedıgım ıcın falan
Benı arkadasımın yanında rezıl ettın dıyerek ayrıldı sizce geri donermı numaramı sılmemıs storylere bakıyor hayla
Cevap
1Cevap
Bitirmek istiyor musun peki?
Hyr ama bu kavgadan sonra dönermı bilemedim çok serttı
İlişki hakkında şakalar yapma. Her ne kadar yaptığı şaka hoş olmasa da sen asla ilişkiniz üzerinden şaka yapma. Yapman gereken şey özür dileyip bir daha durumu yapmayacağına dair izah etmen. Bunu mümkünse yüz yüze söyle. Soğuk yapmaya devam ederse birkaç kez daha özrünü dile getir. Zaten affedecektir. Affetmezse sen de kendini geri çek. Bir süre sonra kendisi dönecektir. Dönmezse de gerçekten bitir ve durumu izah ettiğini bir daha yapmayacağına dair birçok kez özür dilediğini fakat kendisinin durumu uzattığını söyle ve konuyu kapat.
Cok şaka yaptım dönme ihtimali yok gibç artık
Cok teşekkürler yazılarınız ıcın bıraz umutlandım;)
Hıcmı dönmez:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu tür olaylar genelde iletişim eksikliğinden kaynaklanabiliyor ve küçük şeyler büyük anlamlar kazanabiliyor. Ama şundan emin olabilirsin ki, şakalar bile bazen sınırlar içinde kalmalı çünkü her insanın toleransı farklı. Story’lere bakması, tamamıyla bir işaret gibi yorumlanmamalı ama belki de hala kafasında çözemediği şeyler var. Ona biraz zaman vermek ve gerekirse yüz yüze açık bir şekilde konuşmak daha etkili olabilir. Aranızdaki iletişim en önemli şey! 🧡