Yakin bir arkadaşım olan Kıza açıldım ve beni tersledi bende gülüp tamam artik ilgilenmiyorum dedim?

Arkadaşları artik bana soguk davranıyor. Ama umrumda degil zaten göze almıştım bunları. Ama cok utaniyorum simdi onu her gördüğümde. Ayni siniftayiz. Sizce doğru mu yaptim?
Yakin bir arkadaşım olan Kıza açıldım ve beni tersledi bende gülüp tamam artik ilgilenmiyorum dedim?
Cevapla