Erkek arkadaşımın boyu bana göre çok kısa ameliyat olma mevzusu açıldı ben de biraz istekli gibi göründüm gönlünü almalı mıyım?

Ben 170 im erkek arkadaşım 165 falan. Bazen dışarının bize çok tuhaf baktığını görüyorum. Alımlı bir kızım ve sevgilimi gerçekten cok seviyorum ama bi tık uzun olsa hiç fena olmazdı lütfen bana kızmayın ama çocuğum gibi duruyor yanımda özellikle topukluyla. Bir de bozulduğunu hissettim. Gönlünü almalı mıyım yoksa ciddi bir şekilde bu durumdan rahatsız olduğumu belli etmeli miyim?
Güncellemeler
1 yıl
En baştan iliski yaşamasaydın diyenler ne yaşıyor allah aşkına? Görünüş olarak aynı kalmadık herhalde yıllardır.
Erkek arkadaşımın boyu bana göre çok kısa ameliyat olma mevzusu açıldı ben de biraz istekli gibi göründüm gönlünü almalı mıyım?
Cevapla