Sız olsaydınız aşık olsaydınız yine çabalar mıydınız?

Bırı vardı 5 sene oldu zaman gecırdık anlarsınız ama aşırı ılerı gıtmedık bı zaman sonra takıntı mı alışkanlık mı oldu bıkmıyorum Şu an sevgılı yaptı bı şey farkettım kız ablasıylada takıplesıyo çocuğun aılesı sıkı yapılı tek dışarı çıkılmaz veya ne bılım erkek sınek yanına gelemez
Sız olsaydınız aşık olsaydınız yine çabalar mıydınız?
Cevapla