Aşk İlişkileri Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşk ister miydiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Aşk bakkalda cips gibi satın alınabilen bir şey olsaydı alır mıydınız? Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşk ister miydiniz? Cevapla Aşk Soruları Satın Alma Soruları Satış Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Aşık olup olmamak zaten benim elimde. bir kız beni seviyorsa aşık olurum. bir kız beni sevmiyorsa kimseden hoşlanmam. 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Seni seven kız senden büyük ve çirkinse yine de aşık olur muydun? u Barış_LonelyForever +1 yıl Ben zaten olsun seviyorum tipe de bakmam u Barış_LonelyForever +1 yıl Olgun''
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Aşk diye bir duygu tanımıyorum ben, o sebeple bu soruya pas diyorum 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Bir gün tanışırsın asdfljk Yorumla Şişkoletta +1 yıl İnşallah Allah'tan umut kesilmez derler 😄 Yorumla Soran +1 yıl Eveddd kesilmez 🤣 Yorumla
GüzellikPeriSi_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 26 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Erişim hakkı bende olsa asla koca bir noooo 1 11 Yorumla Soran +1 yıl İyi ki sende değil o zaman 🤣 Yorumla GüzellikPeriSi_ +1 yıl Bende olmasa da bir şey değişmiyor Yorumla Soran +1 yıl Orası da doğru 🤣 Yorumla GüzellikPeriSi_ +1 yıl Yine haklı olduğum bir gün daha🤣 Yorumla Soran +1 yıl Çok süper haklı olan rozetin 1 hafta içinde profiline tanımlanacaktır 🤣 Yorumla GüzellikPeriSi_ +1 yıl canım yaa 🤣🤣🤣🤣🤣 Yorumla GüzellikPeriSi_ +1 yıl Canım değildi o değiştirdiler🤣🤣🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl Ahhhh keşke benim de rozetim olsa 🤣 Yorumla Soran +1 yıl 🤣🤣 benana canın oldum geçti artık 🤣 Yorumla GüzellikPeriSi_ +1 yıl Şımarma hemen 🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl Tamam canım 🤣 Yorumla
Afrodit429067 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl hayır beni seven birini isterdim 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Seni seveni sen sevmezsen yine de ister miydin? Yorumla
Bahtsızzbedeviiiii Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. İstemezdim 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Bahtsızzbedeviiiii +1 yıl Ne zaman açık olsam üzüldüm, perişan oldum. Birde üzerine para verip üzüleyim mi? Yorumla Bahtsızzbedeviiiii +1 yıl Aşık* Yorumla Soran +1 yıl Parayla acı almak gibi bişi olur diyorsun 🤣 Yorumla Bahtsızzbedeviiiii +1 yıl Aynen öyle Yorumla
Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. İstemem 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Fiyatı pahalı değil ama yine de istemez miydin? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aşık olup olmamak zaten benim elimde. bir kız beni seviyorsa aşık olurum. bir kız beni sevmiyorsa kimseden hoşlanmam.
Seni seven kız senden büyük ve çirkinse yine de aşık olur muydun?
Ben zaten olsun seviyorum tipe de bakmam
Olgun''
Aşk diye bir duygu tanımıyorum ben, o sebeple bu soruya pas diyorum
Bir gün tanışırsın asdfljk
İnşallah Allah'tan umut kesilmez derler 😄
Eveddd kesilmez 🤣
Erişim hakkı bende olsa asla koca bir noooo
İyi ki sende değil o zaman 🤣
Bende olmasa da bir şey değişmiyor
Orası da doğru 🤣
Yine haklı olduğum bir gün daha🤣
Çok süper haklı olan rozetin 1 hafta içinde profiline tanımlanacaktır 🤣
canım yaa 🤣🤣🤣🤣🤣
Canım değildi o değiştirdiler🤣🤣🤣🤣
Ahhhh keşke benim de rozetim olsa 🤣
🤣🤣 benana canın oldum geçti artık 🤣
Şımarma hemen 🤣🤣
Tamam canım 🤣
hayır beni seven birini isterdim
Seni seveni sen sevmezsen yine de ister miydin?
İstemezdim
Neden
Ne zaman açık olsam üzüldüm, perişan oldum. Birde üzerine para verip üzüleyim mi?
Aşık*
Parayla acı almak gibi bişi olur diyorsun 🤣
Aynen öyle
İstemem
Fiyatı pahalı değil ama yine de istemez miydin?