Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşk'ı seçer miydiniz?

şu an ben deli gibi aşık olmak istiyorum ya. İçim kıpır kıpır olsun istiyorum, o kadar çok sevmek bağlanmak istiyorum ki anlatamam. Ve hayatıma gelen insana "bunca zaman sen neredeydin be?" Demek istiyorum... Bütün eski anıları bana unutturacak birisi, bütün herşeyi unutturacak birisi... İşte böyle Aşk istiyorum, Ben Aşk'a küsebilirim fakat aşık olmaktan vazgeçmem

Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşkı seçer miydiniz?
Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşk'ı seçer miydiniz?
Cevapla