Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşk ister miydiniz neden?

İnsan her zaman seveceği kişiyi ve zamanı seçemiyor. Peki aşık olmak elinizde olsaydı yine de aşk ister miydiniz hayatınızda?

Aşık olup olmamak elinizde olsaydı yine de aşk ister miydiniz neden?
Cevapla